headerphoto

3r DIA DE TREBAL REGATAA ! !


Hola, Dons avui em anat a fer una regata al port Balís. La em pogut fer molt ràpid per que el vent era molt favorable per que hi havia molt i sa pogut arribar a cada boia amb facilitat. El nostre grup a la primera tongada em estat a la platja desprès, a la segona a las zodíacs, i a la tercera la regata..., la regata... ufff la regata a estat molt complicada per el meu grup per que teníem un monitor molt divertit però molt boig jaja només pujar a la gamba hi ha teníem el floc trencat i desprès al cap de 2 minuts sens a trencat la escota i sort que en Dani (el monitor) ena ha fet una panyo que ha servit per molt, total que em acabat terceres, un caos total jaja. AL migdia ha vingut la Silvia ha dinar a me casa i desprès han vingut les altres em estat treballant i hi ha u tenim tot enllestit només ens falta el índex i algunes activitats. Dema ho finalitzarem tot i ho prepararem per la presentació.




Aqui a ma esquerra teniu la fot de despres de avansar amb el credit (falta la Silvia)