headerphoto

Dijous


Avui em anat a la regata del Port Balís, per competir contra cada grup. Però em tingut uns petits problemes, bueno em pugut fer la primera regata, tres grups. Nusaltres em estat a las pneumàtiques i els em vist que a un grup l'han penelitzat perquè no ha passat la línia de sortida. Cuando ya habíamos cambiado de las neumáticas a la gamba el viento se estaba marxando y nos emos esperado un buen rato dando vueltas por ahí, al lado de la línea de salida. Al final nos han dejado bañarnos en el medio del mar, donde teníamos las gambas, pero tenía que quedar alguien en la gamba, se ha quedado Laura.
Més tard, em entrat al port amb les pneumàtiques, i em estat un bon rato a la plaja banyan-nos i prenent el sol.
A la tarda em nat a casa la Helena a acabar ja el treball. Al final ho em aconseguit, em acabat ja, l'hem enllestit del tot.
Finally just credit, tomorrow we do the oral presentation, and just because the course.